2.24.2008

Είμαι προς κατανάλωση, φάτε με!

Δείτε πρώτα τη διαφήμιση και πείτε μου. Έχετε δει αισχρότερη;
Το καημένο το παιδί το έπεισαν να αγοράσει ένα καταναλωτικό προϊόν και να το χρησιμοποιήσει. Το προϊόν έχει τη μαγική ιδιότητα να μεταμορφώνει τον ίδιο τον καταναλωτή σε καταλανωτικό προϊόν και μάλιστα αναλώσιμο. Και το παιδί- προϊόν είναι τόσο χαρούμενο που καταναλώνεται που διατηρεί αυτό το ηλίθιο και ανατριχιαστικό χαμόγελο διαρκώς.
Άκουσα δύο απόψεις σχετικά με το θέμα, εγκωμιαστικές και οι δύο. Η αντρική άποψη: το κυρίως αγοραστικό κοινό αυτής της διαφήμισης είναι οι νέοι άντρες, οι οποίοι δε θα προσέξουν τίποτε άλλο πέρα από τις όμορφες κοπελίτσες που συμπρωταγωνιστούν (εγώ είναι η αλήθεια ότι δεν πρόσεξα καμιά τους). Η άποψη του τμήματος marketing μιας μεγάλης εταιρείας: Μεγαλειώδης!!! Ποιος π* το σκέφτηκε... (έλα ντε!)
Και θυμάμαι ότι "δεν υπάρχουν κακές διαφημίσεις, υπάρχουν διαφημίσεις για διαφορετικά target groups", αλλά και πάλι δε μπορώ να ηρεμήσω! Συγγνώμη, δεν είναι παγκοσμίως γνωστό ότι η σοκολάτα είναι υποκατάστατο του σεξ; Άρα, με αυτό το προϊόν, ο καταναλωτής γίνεται υποκατάστατο του εραστή;
Ευτυχώς που δε χρειάζομαι after shave, γιατί αλλιώς θα είχα πρόβλημα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ξένοι